שיטות ליצירת שטף קריאה

הנתיב המהיר לקריאה

יש ילדים הנתקעים בשלב הקריאה המצרפת. זאת אומרת, הם למדו פחות או יותר כל תנועת ניקוד בנפרד אך כשהם באים לקרוא משפט או סיפור האותיות והתנועות מתערבבות ולוקח להם יותר זמן לפענח את אותו קוד סודי- קוד האלף בית.

מה שמוביל לקושי בהבנת הנקרא, לתסכול רגשי ומתח גופני רב בזמן הקריאה.

איך ניתן לעזור להם?

על טיפים, שיטות ומדוע זה בכלל קורה, על כך בהרצאה הבאה

אתם מוזמנים לכתוב תגובותיכם, האם הטיפים סייעו לכם, או האם יש לכם שיטות נוספות לליצירת שטף קריאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *