למחרת כל מפגש המשתתפים יקבלו הקלטה שתועלה לאתר חברים, כך שגם מי שפספס את השידור החי יוכל להאזין ולהנות מהתכנים.
~~~
בתום הסדנה תשלח אל המשתתפים ערכת דיסקים עם קבצי הדמיון המודרך וההקלטות לשמיעה ברכב או במחשב האישי שלכם.
שלום לך,
במהלך שנות עבודתי עם ילדים בהוראה מותאמת אני משלבת כלים מעולם ה- N.L.P והדמיון מודרך.
מצאתי שכלים אלו הם עוצמתיים ביותר, ומעניקים לילדים מרחב אמיתי ליצירת שינוי ולהפקת תוצאות מהירה יותר.
למעשה, למרביתן של התוצאות לאורך זמן אצל ילדים והוריהם, הגעתי באמצעות שימוש בכלי N.L.P ודמיון מודרך בנוסף לדרכי הלימוד הרגילות.
הN.L.P והדמיון המודרך מעניקים לילד ולמטפל אפשרות לבחון את קשייו מזווית אחרת, ולהאיר את היכולות באור חדש.
מצאתי שללא שימוש בכלים אלו, קצב התקדמות עם הילדים ממושך יותר ובדרך כלל אינו מניב תוצאות פורצות דרך .
אז מה זה בעצם N.L.P?
שיטת N.L.P משתמשת בכוחו המופלא של המוח ליצור שינוי. בעזרת דימויים, מטאפורות ושפה מותאמת המוח נהיה פתוח וגמיש יותר לשינוי בהתנהגויות, הרגלים, פחדים, דימוי עצמי ועוד.
זו גישה מרתקת ויעילה לשיפור איכות החיים של כל אחד ואחת.
במהלך השנים התאמתי את כלי הN.L.P לילדים, במיוחד לכאלו עם קשיי או לקויות למידה וקשב וריכוז. הילדים מוצאים בכלי זה תועלת והנאה רבים במיוחד ,מאחר והוא אינו דורש מהם כישורי כתיבה או קריאה והם יכולים להפליג במחשבתם ובדמיונם ,לקלף במהירות את הקושי, להפתח וליצור בקלות את השינוי המיוחל- שינוי אותו קל יותר אחר כך ליישם גם בתהליכי למידה.
ישנם ילדים אשר למרות הוראה וטיפול בדרכי למידה טובות ככל שיהיו, המקובלות, אינם מצליחים להתקדם בקצב משביע רצון, והקשיים מתמשכים וגדלים.
מצאתי שכלי הN.L.P והדמיון המודרך מאפשרים לצאת מהתקיעויות במהירות רבה הרבה יותר.
וולט דיסני אמר :" מי שמסוגל לחלום מסוגל גם לבצע"
ועל זה למעשה, מבוסס הדמיון המודרך. כשאנו מייצרים בדמיוננו פעולה ,קרוב לודאי שנוכל גם ליישמה בקלות רבה יותר.
תהליכים אלו גם תורמים מאוד ליצירת האמון והקשר בין הילד למבוגר , מתוך יצירת חוויה משותפת, הקשבה ואמון הנוצרים בהם.
בסדנה האינטרנטית "קסם המילה"
אציג בפניכם:
כלים ליצירת תקשורת מיטבית עם ילדים מילולית ולא מילולית.
שפת גוף אצל ילדים- קליטה וזיהוי סימנים פיזיולוגיים למצבי לחץ, הרפיה,נכונות ואי נכונות בטיפול.
כלים לזיהוי וטיפול של מקור הקושי.
כלים ליצירת מטרות מעוצבות כהלכה.
כלים לזיהוי וטיפול באמונות ופחדים של ילדים.
טיפול בחרדת מבחנים.
כלים מהירים לשינוי התנהגויות שליליות, ביטחון עצמי נמוך והרגלים רעים.
כלים להטמעת התהליך לאורך זמן.
כלים לזיהוי מערכות חוש דומיננטיות אצל הילד ושימוש בהם ללמידה.
כלים באומנות השיחה, העידוד ושאילת שאלות מובילות.
תרגילי מוח להגברת הריכוז ליצירת איזון בין תפקודי האונות ושילוב שלהן בתהליכי למידה ומודעות.
למחרת כל מפגש המשתתפים יקבלו הקלטה שתועלה לאתר חברים, כך שגם מי שפספס את השידור החי יוכל להאזין ולהנות מהתכנים.
~~~
בתום הסדנה תשלח אל המשתתפים ערכת דיסקים עם קבצי הדמיון המודרך וההקלטות לשמיעה ברכב או במחשב האישי שלכם.
עד כה העברתי סדנאות הורים אינטרנטיות
בהן השתתפו כ- 800 הורים
"בכלים מעשיים רבים אני משתמשת ועוד אשתמש"
"למדתי איך לגשת אל הילד ולעניין אותו"
הסדנה תרמה לי בכך שנתנה לי כלים להשגת מטרות לעצמי, וכלים כדי לעזור לילדים להשיג מטרות שלהם.התחלתי תהליכים עם עצמי ועם הבן שלי ורואה תוצאות חיוביות.
דבר נוסף חשוב שקיבלתי הוא טיפים טובים לשיחה עם ילדים, במיוחד עם כאלה (כמו הבנים שלי) שמתקשים לבטא את עצמם. שאלת שאלות בצורה טובה יותר שתעודד שיחה ותשובות מעבר ל "בסדר" ו"טוב".
הסדנה תרמה לי גם בכך שאני מרגישה שיש לי כלים טובים יותר עכשיו לשוחח עם הילדים על דברים שמטרידים אותם.
נעמה יפה מנדלבוים- אימא לשניים
אהבתי את הקסם של הכלים שהוצגו :את האפשרות -דרך שימוש נכון במילים ודרך תהליך של דמיון -להגיע לתוצאות מהירות.
יעל א. - יועצת בי"ס
הסדנה פתחה בפני נקודות מבט רבות: למדתי שלמלים יש קסם,הן יכולות להשפיע ולשנות.
אני הרבה יותר מודעת למלים שאני בוחרת, "חיים ומוות ביד הלשון"
למדתי לפקוח עיניים, לפתוח את הלב, להקשיב באוזניים, לחוש איך הכל מסתובב והמרחב מתרווח ואוהב
חנה כהן- אימא לארבעה.
ה NLP היא דרך שהתעניינתי בה בעבר ונראתה לי מתאימה לשילוב בהוראה. הקורס הבהיר לי באופן ברור יותר ומעשי מהי השיטה וגם נתן לי מענה מדויק לחיבור שבין הNLP וקידום ההוראה והתלמידים. הסדנה הייתה בנויה היטב וכל נושא בה היה מעניין כשלעצמו.
ההקלטות נותנות לי מענה על צורך אמיתי של למידה מרחוק (אני לא שוהה בישראל). האפשרות לחזור ולהאזין היא מצוינת עבורי.
ריקי עוז- מורה לעברית בהונג קונג
מרגישה ששלומית השקיעה מחשבה ורגש בהכנת הסדנה.
המצגות היו יפות ובהירות, דרך ההעברה שוטפת ורהוטה.
מרגישה שקבלתי אוצר בלום של ידע וכלי עבודה.
כעת, נותר לי רק להשתמש בו באהבה ובשמחה.
תודה
חגית פפרו- מטפלת בתנועה
תוכנית המפגשים
27.7.16 -מפגש 1- הצטרפות והובלה
רקע על הN.L.P, הנחות יסוד של השיטה, הצטרפות והובלה- יישומים בהוראה- אומנות השיחה המקדימה.
3.8.16 -מפגש 2- הכל בראש ו...בגוף.
מהי קליברציה? איך יוצרים ראפור? שפת גוף אצל ילדים, נשימה הוליסטית, שינויים בפיזיולוגיה לשיפור למידה.
הובלת שינויי גוף של ההורה/ מורה ליצירת שינוי אצל הילד.
10.8.16- מפגש 3- מחשב מסלול חדש...-הגדרת מטרות יעילה
מסגור מחדש -הסוד האמיתי להתמודדות עם ילדים בכלל ועם קשיי ולקויות למידה בפרט. כיצד נשתמש בזה ביומיום.
הגדרת מטרה נכונה לקידום יחד עם הילד, הגדרת מצב עכשווי, מצב רצוי, שימוש בכלי ללמידה 17.8 -מפגש 4- חיים בסרט- שימוש ושינוי בתפישה החושית כדי ליצור שינוי בהרגלים מגבילים ולהגברת הזיכרון.
זיהוי מערכות חוש דומיננטיות.
שימושים לזיכרון, לקשיים רגשיים, לשינוי מצבים והרגלים. כלים מהירים! ואהובים על ילדים ליצירת שינוי.
24.8.16 - מפגש 5- תרגילי מוח משולבי NLP
שילוב תרגילי מוח ליצירת איזון בתפקודי מוח, מעברים מהירים מהמיספרה ימנית לשמאלית לשיפור שטף למידה, לשינוי דפוס חשיבה או מצב רגשי נתון. שילוב מנטרות מהN.L.P
7.9.16 - מפגש 6- הכי טוב שלי!
כלים להתמודדות עם קשיים חברתיים ,חרדת מבחנים וחיזוק מוטיבציה.
כוחו של המורה/ ההורה המאמין.
דמיון מודרך מעגל העצמה, יצירת עיגונים, שאלון זיהוי אמונות וערכים אצל ילדים.
12.9.16- מפגש 7 - אומנות שאילת שאלות
אומנות השיחה ושאילת השאלות - התמודדות עם הכללות השמטות ועיוותים, שאילת שאלות מקדמת, שימוש בשאלות ליצירת הנחות יסוד מקדמות- דוגמאות מעולמם של ילדים.
מפגש בונוס- שילוב דיסלקציה וקשיי קריאה שילוב דיסלקציה וNLP.
מידע עדכני על דיסלקציה וקשיי קריאה. שימוש בN.L.P לזיהוי מקור הקושי ודרכי לימוד הטובות עבור הילד, שילוב דמיון מודרך ותרגילי מוח לשיפור התפקודים בין האונות. שימוש באמצעות אופנויות וחושים לשיפור מיומניות קריאה.
אורך כל מפגש כשעה וחצי בין השעות 21:00-22:30.
חומר נלווה לכל שמפגש יישלח לנרשמים.
בכל מפגש יוצגו 2-3 מקרים מתוך שאלות מהמשתתפים שישלחו מראש
ובהן אדגים את השימוש בכלי הN.L.P לפתרון בעיות.
c
מעוניין לקבל פרטים נוספים- השאר פרטיך כאן ונחזור אלייך בהקדם
| |
ויש גם בונוסים
כדי שתוכלו לקדם את ילדכם או תלמידכם בצורה המוצלחת ביותר!
בונוס מס’ 1: דיסק התעמלות מוח (מורחב)
דיסק ובו מבחר תרגילים עם הדגמות לשיפור הקורדינציה וקשר מוח- גוף תרגילים גופניים קלים, לשיפור קשר גוף –מוח והקורדינציה.ניתן לבצע בעמידה או ישיבה אשר מסייעים להגברת הקשב והריכוז,הויסות והתנועתיות הגופנית,ליצירת שטף קריאה,כתיבה ולשיפור השליפה מהזיכרון.
וכפי שכתבה קרלה הנפרד בספרה "חוכמה בתנועה” קרלה הנפרד:”החשיבה והלמידה אינן מתרחשות במוחנו בלבד. היפוכו של דבר: הגוף נוטל חלק פעיל בכל התהליכים…”
בדיסק ישנן הדגמות ברורות של ילדים מצולמים , והסברים למי מומלץ להתאמן וכיצד. אלו תרגילים קלים ואהובים על ילדים, ואימון של כ- 5 דקות כמה פעמים בשבוע מחולל פלאים.בעבודתי עם תלמידיי אני משלבת בין תרגילים אלו לשיפור מיומנויות הלמידה והשילוב של שניהם מניב תוצאות גבוהות!- שווי הבונוס 129 ש"ח
בונוס מס' 2 : שיחת ייעוץ עימי
במפגש אישי פנים אל פנים, טלפון או סקייפ בתיאום מראש- נקיים שיחה בה תוכלו להעלות ביתר הרחבה את הנושא האישי שלכם ושל ילדיכם או תלמידכם ולקבל ממני כיוון להתקדמות.
שווי הבונוס- 250 ש"ח.
בונוס מס' 3 : כיצד לקדם מיומנויות קוגנטיוביות וגופניות לילדים בגיל הרך- הקלטת הרצאה שהועברה לגננות ואנשי חינוך לגיל הרך.
שווי הבונוס- 129 ש"ח.
בונוס מס' 4 : דו"ח מיוחד- כיף ללמוד...הצחקתם אותי
הכל על שילוב הומור בהוראה- טיפים משעשעים ליותר יצירתיות והומור עם ילדים.
שווי הבונוס 89 ש"ח.
אחריות מובטחת
נרשמתם, האזנתם לשני המפגשים הראשונים ולא התחברתם לתכנים...
כספכם יוחזר לכם בחזרה ללא שאלות.
בהתחייבות.
"כל אחד מאיתנו נושא בראשו קילו ומחצה של חומר אפור
המשמש אותנו להבנת העולם.
חומר רך זה יכול לחולל נפלאות..."
(ריצ'רד בנדלר מאבות הN.L.Pׂׂׂׂ]
לשאלות ובירורים והרשמה ניתן אלינו ל-
08-9722785 או 052-8985190
כל הזכויות שמורות- שלומית לויט- עץ החשיבה www.lomdiml.co.il
נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר