השתתפתי בוובינר לפני כשלושה שבועות בנושא הקריאה ומאד נהניתי.
יש לנו בן בכיתה ג' שלא כל כך אוהב לקרוא וממש הרגשנו שאנחנו מכריחים אותו ו"עומדים לו על הראש"….
ניסיתי ליישם כמה מהעצות שהועלו בסמינר – לא לתקן אותו כל רגע בהקראה, לתת לו יותר "לזרום" ולהנות מהקריאה, ואכן – לא רק שהקריאה יותר נעימה וקולחת, הוא גם החל מתקן את עצמו אם המשפט נשמע לו לא תקין או לא ברור.
היה קשה להתאפק – אבל זה עבד.
משני עמודים בקושי, יש כבר כוח לחמישה-שישה בכל פעם..
שלומית שלום,
השתתפתי בוובינר לפני כשלושה שבועות בנושא הקריאה ומאד נהניתי.
יש לנו בן בכיתה ג' שלא כל כך אוהב לקרוא וממש הרגשנו שאנחנו מכריחים אותו ו"עומדים לו על הראש"….
ניסיתי ליישם כמה מהעצות שהועלו בסמינר – לא לתקן אותו כל רגע בהקראה, לתת לו יותר "לזרום" ולהנות מהקריאה, ואכן – לא רק שהקריאה יותר נעימה וקולחת, הוא גם החל מתקן את עצמו אם המשפט נשמע לו לא תקין או לא ברור.
היה קשה להתאפק – אבל זה עבד.
משני עמודים בקושי, יש כבר כוח לחמישה-שישה בכל פעם..
אז רצינו להגיד כל הכבוד, ופשוט – תודה.
יישר כוח, נמשיך לעקוב.
להתראות
תומר