שיטות ליצירת שטף קריאה

הנתיב המהיר לקריאה

 

יש ילדים הנתקעים בשלב הקריאה המצרפת.

זאת אומרת, הם למדו פחות או יותר כל תנועת ניקוד בנפרד

אך כשהם באים לקרוא משפט או סיפור

האותיות והתנועות מתערבבות ולוקח להם יותר זמן לפענח את אותו קוד סודי- קוד האלף בית.

מה שמוביל לקושי בהבנת הנקרא, לתסכול רגשי ומתח גופני רב בזמן הקריאה.

 

איך ניתן לעזור להם?

על טיפים, שיטות ומדוע זה בכלל קורה, על כך בהרצאה הבאה

אתם מוזמנים לכתוב תגובותיכם, האם הטיפים סייעו לכם, או האם יש לכם שיטות נוספות לליצירת שטף קריאה.

5 thoughts on “שיטות ליצירת שטף קריאה”

  1. נהנתי מאוד מההרצאה וקיבלתי ממנה רעיונות חדשים ליצירת שטף קריאה אצל תלמידים ואף הבנתי את החשיבות של הדרכים השונות. רציתי רק לשאול אם יש לך רעיונות נוספים המתאימים לילדים עם בעיות קשב וריכוז, שלא ממש מוכנים לשתף פעולה עם כל משימה שנותנים להם.
    תודה מראש!

  2. אני רואה אם יש צורך בעזרה ואז אומרת להם להגיד מהו הצליל הראשון של המלה.
    בדרך כלל זה עוזר

    אבל באמת צריך להמנע מלהגיד את המלה כולה אלא אם כן כלו כל הקיצים ,
    אחרת "חוסכים" מהם להתאמן בפיענוח.

  3. נהנתי מההרצאה אתמול מאוד בקשר לתיקון טעויות קריאה אני עם הילדים שלי מורה עם האצבע על המילה ולא מדברת בכלל אם ישנה טעות בקריאה אני לא מזיזה את האצבע ואז הם מבינים שמשהו לא נקרא נכון

להגיב על משה לבטל

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *