אזור קבצים מצורפים Done.Got it, thanks!Thanks, I'll check it out.
.

גלו אסטרטגיות למידה יעילות, קיצורי דרך חכמים וטיפים מנצחים שיעזרו לכם לקדם את התלמידים / ילדים שלכם,  ולשפר משמעותית את הציונים שלהם.

היום כבר לכמעט כולם ברור

שאסטרטגיות למידה הן הדרך הכי טובה לארגן ביעילות את החומר הנלמד,

להתמודד עם הרים של שיעורי בית ומבחנים ולהוציא ציונים שבאמת משקפים את הפוטנציאל של התלמידים.

אבל מה שפחות ברור זה

פ.ל.א- פשוט ללמוד אסטרטגיות

" סוף סוף קורס הכי פרקטי שיש, שמתמקד תכלס רק במה שעובד ומקדם את התלמידים. שיעורים בגובה העיניים שמועברים  בצורה ממוקדת ומלהיבה, רותמים אותם לעשיה ומגדילים את המחויבות והמוטיבציה להצלחה "

בואו לרכוש בצורה שיטתית ומהנה
את היכולת ללמד אסטרטגיות הלמידה

מה קורה לתלמידים שנעזרים בצורה יומיומית באסטרטגיות למידה?

תלמידים שכבר עובדים עם אסטרטגיות למידה כדי לארגן את החומר במהלך השיעורים, 
להכין שיעורי בית ולהתכונן למבחנים, יודעים שזה לא יהיה מוגזם להגיד שאסטרטגיות למידה הן כלי משנה חיים.

מה קורה למורה השולטת בהקניית אסטרטגיות למידה?

מצליחה לקדם את תלמידיה במהירות וביעילות.

יכולה להתרחב לעבודה עם תלמידים בכל הגילאים כולל כלים להכנה לבגרויות.

יודעת לדייק אסטרטגיות המותאמות לכל תלמיד.
משפיעה על תלמידיה באופן משמעותי.
הופכת למורה לחיים.
הסיבה היא שהפעלה שיטתית ויומיומית של אסטרטגיות למידה עוזרת לכל אחד ואחת..

ללמוד יותר ביעילות

לחסוך הרבה זמן
לקחת שליטה על החיים
לפתח אחריות ולהפוך לאלופים בניהול סדר יום

ליהנות ממוטיבציה פנימית גדולה

לחזק את הדימוי העצמי (חשוב במיוחד לילדים שלא חוו מספיק הצלחות)

להתמודד היטב עם מבחני מיצ"ב  ובגרות

להפוך מתלמידים "בסדר" לתלמידים של תשע-עשר

4 מפגשי הדרכה בזום

מפגשים בהם נבין כיצד לבנות תוכנית מותאמת לתלמיד

ואיך לדייק את התוכנית הסדורה לתלמיד העומד בפנינו.

18 מערכי שיעור-

תכנית סדורה ללמידה יעילה

18 מערכי שיעור- עם סרטוני הסבר ודפי תרגול. צעד אחר צעד, בצורה הדרגתית וברורה תגלו את הקסם והעוצמה שברכישת השליטה באסטרטגיות הלמידה.

טיפים וטריקים ללמידה קלה

תכירו טריקים חכמים, טכניקות פשוטות וקיצורי דרך שיהפכו את הלימודים להרבה יותר קלים.

התאמה מלאה לכל אחד

תבינו איזה כלים הכי מתאימים לכם
כדי שאכן תשתמשו בהם ברגע הנכון.

איך להתכונן למבחנים בצורה נכונה ולהגיע מוכנים ורגועים

איך לסכם חומר בזמן שיעור או לקראת מבחן בצורה יעילה ולחסוך הרבה זמן

איך להתמודד בלי להילחץ עם נושאים שיש בהם
הרבה מלל

איך להתמודד בצורה נכונה עם מטלות שדורשות
כתיבה

איך להבין מה בדיוק מבקשים ממני ולענות נכון בלי להתבלבל

איך לשפר ולקצר את ההתארגנות בעזרת מגוון כלים ניהוליים וארגוניים

איך להגדיל את החוסן הנפשי בעזרת העצמת החוזקות והפחתת החששות

איך לשפר את יכולות הזכירה בעזרת היכרות עם סודות הזיכרון

כדי להבטיח למידה חווייתית, הפנמה מקסימלית ויישום מידי,
הקורס כולל מפגשי הדרכה בזום לצד סרטוני לימוד עצמאי הכוללים עזרה ממוקדת ותמיכה מתמשכת.

4  מפגשי הדרכה  מוקלטים.

18 מערכי שיעור מוכנים יצירתיים שהופכים את לימוד האסטרטגיות למלהיב ובעל משמעות.

כל התכנים הם מקוריים ומוגשים בשפה עכשווית, מזמינה ומותאמת לתלמידי חט"ב ותיכון.

השיעורים מלווים במצגות ובסרטונים קצרים שמוסיפים הרבה עניין.

דפי תרגול ממוקדים שמותאמים ללמידה עצמאית או עם עזרה קלה.

כל הסרטונים מוקלטים ונשארים שלכם לתמיד לצורך חזרה נוספת בכל זמן.

ליווי ותמיכה בכל שאלה של צוות "עץ החשיבה" באתר הקורס ובמייל/ נייד האישי שלנו.

גישה חופשית לכל התכנים -מערכי השיעור והסרטונים- לתמיד!

המשתתפים יקבלו תעודת השתתפות בקורס פ.ל.א- כלים פרקטיים באסטרטגיות למידה מבית עץ החשיבה.

שלומית לויט היא אשת חינוך מעל ל-25 שנה, מתמחה בקידום ילדים בעיקר עם קשיי ולקויות למידה ומנהלת את המיזם החינוכי "עץ החשיבה" - כלים פרקטיים וחווייתיים לקידום ילדים, משפחות ואנשי חינוך.

אגלה לכם סוד

בצעירותי למדתי באוניברסיטה מקצוע ריאלי- חשבונאות.

הסיבה שבחרתי בו היתה כי תמיד חששתי מללמוד מקצועות הומוניים רבי מלל.

כיצד אצליח לזכור? כיצד אתגבר על כמויות החומר שיש לקרוא, לסכם?

אלו היו חששות גדולים מאוד עבורי.

לאחר הולדת ילדיי, הבנתי שחשבונאות זה נחמד

אבל לא מעניין אותי מספיק

והחלטתי ללמוד חינוך.

הדבר הראשון שעשיתי היה ללמוד איך ללמוד- לחזק את אסטרטגיות הלמידה שלי.

ללמוד כיצד להתמודד יותר בקלות עם כמויות של חומר, למדתי על שיטות זיכרון ועל ניהול זמן-

ורק כשהרגשתי שיש לי מספיק אסטרטגיות- יצאתי לדרך.

את התואר סיימתי בהצטיינות יתרה-

לא כי חרשתי המון, ממש לא...

אלא כי למדתי ללמוד ביעילות.

מבחינתי אסטרטגיות למידה- שינו לי את חיי

והביאו אותי למה שאני היום.

מאז לימדתי  ואני מלמדת טכניקות אלו מאות תלמידים ובוגרי קורסים של עץ החשיבה.

מזמינה אתכם להצטרף אליי לקורס החדש הזה-

המוקדש כולו רק לאסטרטגיות-

ידע שבלעדיו לא נוכל לממש שום ידע אחר.


כדי לעזור לכם להחליט אם הקורס הוא בשבילכם ריכזתי כאן כמה מהשאלות הנפוצות ששואלים אותי.
יש לכם שאלה שלא מצאתם עליה תשובה? מוזמנים ליצור איתי קשר.

אני מורה להוראה מותאמת ולמדתי הרבה קורסים. מה מיוחד בקורס הזה? 

אני בטוחה שיש לך ידע רב באסטרטגיות שאת משלבת בלמידת תכנים שונים. לעיתים לא תמיד יש למורים משנה סדורה כיצד ללמד רק אסטרטגיות. באיזה סדר ללמד זאת, כיצד להתאים לכל תלמיד את האסטרטגיה הנכונה לו. בקורס תקבלי 18 מערכי שיעור מובנים כולל הדרכה והסבר, כולל הדרכה מה כדאי ללמד את מי, כך שתוכלי להתקדם בביטחון עם תלמידייך.

אני מורה לחט"ב ותיכון. האם לדעתך תלמידים עם הפרעות קשב וריכוז ו/או לקויות למידה יכולים לשכלל את המיומנות של סדר וארגון? מאוד מעסיק אותי איך אני בתור מורה מצליחה להעביר את הנושא הזה בצורה נכונה שבאמת תבוא לידי יישום.

יש לי הרבה מאוד ניסיון בעבודה עם תלמידים עם הפרעות קשב וריכוז ו/או לקויות למידה, ולכן אני בטוחה שכל תלמיד יכול לסגל לעצמו את ההרגלים הנכונים שמתאימים לו, ושישפרו את הביצועים שלו בצורה ניכרת. באופן ספציפי, כדי לעזור למורים כמוך להעביר את הנושא בצורה שאכן תבטיח קליטה ויישום, השיעורים בקורס הם מאוד מדויקים, ממוקדים ותמציתיים ומשולבים עם תרגילים ייעודיים.

הילד/ תלמיד  שלי טוען שיש לו את השיטות שלו והוא לא צריך אסטרטגיות למידה. לצערי בדרך כלל הן לא מוכיחות את עצמן.

זה מצוין שיש לו שיטות שהוא כבר משתמש בהן. בקורס נלמד איך לגלות את החוזקות של הילדים וליצור שיטות שהם ירצו לאמץ, שהם יחושו שהן מותאמות עבורם. נלמד איך לחבר את השיטות שהילדים משתמשים בהן ונלמד אותם איך לשדרג אותן.

הילד/ תלמיד  שלי לומד ומשקיע, אבל במבחן מקבל בלאק-אאוט ומוציא ציונים גרועים. מה עושים?

בקורס נלמד לפרק את נושא ההכנה למבחנים למשימות קצרות, ברורות וממוקדות שעוזרות ללמוד ביעילות ולמקסם את התוצאות שלהם.

כואב לי לראות איך הדימוי העצמי של הילד/תלמיד  שלי יורד עם כל ציון גרוע

כאמא אני בהחלט מבינה אותך, ולכן בקורס יש התייחסות רבה לחיזוק הפן הרגשי. הילדים לומדים איך להתחבר לחוזקות שלהם, איך להתמודד בהצלחה עם חרדות מבחנים, איך להשתתף יותר בכיתה וכו'.

הילד/ תלמיד  שלי לא יודע איך ללמוד במהלך השנה ולכן לא מגיע מוכן למבחן

זה בהחלט לא מפתיע, ולכן בקורס נתייחס גם למיומנויות למידה שלא בזמן מבחן כמו:
איך לסכם את החומר בזמן שיעור, איך לגשת לטקס עם הרבה מלל, איך להתמודד עם מטלות כתיבה שונות, איך להבדיל בין עיקר לטפל ולהוציא בקלות את הרעיון המרכזי מתוך החומר וכו'.

ברור לי שבלי כלים ללמוד הוא יישאר מאחור. השאלה אם זה לא התפקיד של בית הספר?

התפיסה שלי היא שתפקידנו כהורים / מורים להוראה מותאמת התומכים בילדים / הוא לקחת אחריות ולתת לילדים את הכלים הכי טובים שאנחנו יכולים, כדי לעזור להם להתמודד ולהצליח. וזה כולל כמובן גם דרכים יותר מוצלחות ללמוד.

אני רואה שהילדה/ תלמידה  שלי יודעת את החומר אבל משום מה זה לא בא לידי ביטוי במבחנים. אולי היא לא מנסחת את עצמה נכון או שהתשובות שלה קצרות מדי או לא עונות על מה שנשאל

זו בהחלט תופעה נפוצה, לכן בקורס אנחנו מקדישים זמן למילות שאלה והוראה, איך להבין מה בדיוק ביקשו ממני ואיך לנסח את התשובות בצורה מדויקת. נלמד גם שיטות שעוזרות לילדים שכותבים בתמצות להרחיב בקלות את התשובות כדי לקבל את כל הנקודות.

הילד/ תלמיד  שלי חכם. הוא עדיין צריך את זה?

זה נהדר שהוא חכם, אבל לצערי גם ילדים חכמים לא תמיד מצליחים לממש את כל הפוטנציאל שלהם בלימודים, וזה כואב וחבל.   בקורס הוא יקבל כלים פשוטים וברורים שיעזרו לו לייעל את הלמידה, ולהצליח בלימודים אפילו עוד יותר מהיום.

ממחקרים שנעשו על אסטרטגיות למידה עולה בצורה מובהקת:

למידה משולבת אסטרטגיה מביאה לשיפור בתוצאות התלמידים.

ארגון החומר, מיפוי הנושא, הרחבה, כתיבה ויישום שיטות זיכרון - מעלים בצורה ניכרת את סיכויי ההצלחה בלימודים.

תלמידים שהשתמשו באסטרטגיות לסיכום וארגון חומר עלו בביצועיהם על פני תלמידים אחרים.

תלמידים עם מוטיבציה פנימית גבוהה יותר מצליחים יותר.

למידה פעילה אפקטיבית יותר מלמידה מהרצאות (לכן הקורס כולל מצגות שמלוות למידה פעילה של
הילדים ולא הרצאות).

אם אתם כבר יודעים שאתם רוצים להירשם, כדאי לכם לעשות את זה כבר עכשיו וליהנות משיחת ייעוץ אישית איתי בת 30 דקות בהתייעצות מותאמת לתלמיד או לילד שלכם.
למה להזדרז? כי ההטבה הזאת מוגבלת ל-20 הנרשמים הראשונים.

עלות הקורס במחיר השקה מיוחד

ל20 הנרשמים הקרובים 

(נותרו עוד 8 מקומות)

 895 ש"ח

במקום 1200 ש"ח

(ניתן לפרוס עד 10 תשלומים ללא ריבית)

אין הרבה תחומים שבהם השיפור הוא כל כך מהיר,
התוצאות משמעותיות והאפקט רחב ועמוק כמו יישום של אסטרטגיות למידה.

אם אתם חושבים שהילד.ה שלכם או התלמיד.ה שלכם
זקוקים לעזרה בלימודים, להתארגנות, לחוות הצלחות ולחזק את הדימוי העצמי
הקורס הזה הוא בדיוק בשבילם. ובשבילכם

מה מספרות מי שלמדו אצלנו אסטרטגיות למידה?

הדברים החשובים ביותר שלמדתי בקורס:

החשיבות של קידוד הזיכרון - מדובר ב'עליית מדרגה' נוספת של הזיכרון, מעבר למה שידעתי.

למדתי איך להעביר את השליטה אל התלמיד - איך הוא מארגן את הזמן, איך הוא מארגן את החומר, מתי ללמוד ומה ללמוד.

אביטל ארן- מורה להוראה מותאמת באנגלית- רמת הגולן

בעקבות הקורס על אסטרטגיות למידה- הכנתי דף המרכז את שלבי ההכנה לקראת מבחן. אנחנו בבית מקפידים להשתמש בו והוא עוזר לנו לתכנן את הזמן ואת הלמידה לקראת מבחנים.

אביטל שיים- מורה בחט"ב ואמא- נס ציונה

בקורס אסטרטגיות למידה למדתי שכשאני מלמדת תלמיד למבחן עליי ליצור את הדלתא (קפיצה) הגבוהה ביותר עבורו במסגרת הזמן העומד לרשותי. שואלת את עצמי מה אני כמורה מסוגלת להוביל אותו במסגרת הפער שנמצא. מתכננת את הנושאים שאלמד. זה מרגיע אותי ללמד בדרך הזאת, כי אני יודעת איך לקיים זאת.

תלמיד שלימדתי לקח על עצמו לעמוד במשימות ואכן עמד במשימות לפי הימים שכתב בטבלת התכנון הייחודית שלמדנו. אמר שזה עשה לו סדר ופתאום גילה שיש זמן ללמוד למבחנים וזה עזר לו בהעלאת ההישגים. תלמידים שלי שיתפו שטכניקת סיכום החומר שלימדתי אותם זה כלי חשוב לחיים והם משתמשים בו בלמידה למבחנים.

איילת אטיאס- מורה בחט"ב ותיכון 

שיטות הזיכרון שהוצגו באסטרטגיה ללימוד למבחנים נתנו לי כלים טובים לעבודה עם ילדים בוגרים.

הילה פרידנזון- פרדס חנה- כרכור

התובנה שלי על אסטרטגיות למידה להצלחה במבחנים היא, שהצגת הנושא ממקום של - בוא תגלה קודם כל את החוזקות שלך - זה בול פגיעה. התחלה כזו מגייסת את הילד לתהליך ומפוגגת התנגדויות ואז קל יותר לעבור לשלב הבא  ובכלל כל התהליך הוא חיובי,  - אתה טוב כמו שאתה - ועם זה אנחנו מתקדמים.

דניאלה מנשרוף- מורה להוראה מותאמת- הרצליה

למדתי שאסטרטגיית למידה טובה היא סדרת פעולות המניבה לי תוצאות חיוביות שוב ושוב. היא בבחינת 'משנה חיים'. מתייחסת ל"איך" לפני ה"למה". יעילותה נמדדת בשלושה פרמטרים: מבחן התוצאה, המחיר/האנרגיה הרגשית בזמן התהליך וזמן ההשקעה.

זהבה טנא- מורה להוראה מותאמת- יהוד

שילוב שיטות למידה לקראת בחינה כחלק משיעורים כיתתיים- השאיפה שלי היא לשלב את התוכן הזה בתוך המערכת הכיתתית (כחלק מפרוייקט בית ספרי). אני חושבת שאם נלמד את התלמידים כיצד לארגן את הזמן הלימודי שלהם ונחשוף אותם למגוון דרכים ללמידה לקראת מבחן, אזי הלמידה שלהם תהיה יעילה יותר ועם פחות קשיים רגשיים שלעיתים עולים במהלך למידה למבחן.

יפית קלש- מחנכת ומורה להוראה מותאמת- כפר סבא

רוצים להתייעץ איתנו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.