בקורס אסטרטגיות למידה למדתי שכשאני מלמדת תלמיד למבחן עליי ליצור את הדלתא (קפיצה) הגבוהה ביותר עבורו במסגרת הזמן העומד לרשותי. שואלת את עצמי מה אני כמורה מסוגלת להוביל אותו במסגרת הפער שנמצא. מתכננת את הנושאים שאלמד. זה מרגיע אותי ללמד בדרך הזאת, כי אני יודעת איך לקיים זאת.
תלמיד שלימדתי לקח על עצמו לעמוד במשימות ואכן עמד במשימות לפי הימים שכתב בטבלת התכנון הייחודית שלמדנו. אמר שזה עשה לו סדר ופתאום גילה שיש זמן ללמוד למבחנים וזה עזר לו בהעלאת ההישגים. תלמידים שלי שיתפו שטכניקת סיכום החומר שלימדתי אותם זה כלי חשוב לחיים והם משתמשים בו בלמידה למבחנים.