קריאה וכתיבה -מה הקשר?

למה כל כך קשה לו לכתוב?

"ילדי בן התשע לאחרונה נתקל בקשיים שונים שאחת מהן היא שהוא משיב בע"פ יותר מהר ויותר טוב מאשר בכתב .."

שאלה זו היא אחת מיני רבות המגיעות אליי לעיתים קרובות.

נדמה שהילדים שלנו, חכמים ונבונים ככל שיהיו, לעיתים בעלי יכולת דיבור גבוהות ותפיסה מצויינת, ילדים שהמוח שלהם טס כמו מטוס סילון, נהיים למראה דף הנייר והעיפרון, איטיים, מסורבלים וחסרי מילים .

"אני חייב לכתוב?" הם שואלים חמוצי פנים ומבקשי מפלט…

למה בעצם?

  • למה ילדים רבים מתקשים לעיתים קרובות בכתיבת תשובה די פשוטה?
  • למה אחיזת העיפרון של לא מעט ילדים מקבלת זויות שונות ומשונות?
  • איך אפשר לעזור לילדים עם קושי בניסוח?
  • מהו הקשר ההדוק בין הכתיבה לקריאה? (שבלעדיו יתעכב תהליך הקריאה)
  • ובכלל, למה למה הם מתקשים בכתיבה?

(ואיך אפשר להנעים להם את החוויה- כי בזה כל העניין…).

בשיחה שקיימנו דנו בשאלות אלו,

הצגנו כמה  כלים וטיפים שיוכלו להפוך את

הכתיבה להרבה יותר חביבה..:-)

 למה כל כך קשה לו לכתוב?

אתה מוזמנים להאזין לנו:

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *